středa 16. září 2015

Kreativita na ženách

Možná jsem divnej, ale ne teplej tím, že tady dávám příspěvek, který se v podstatě týká především žen.

Mám totiž rád kreativitu. A v poslední době, díky tomu, že žena podniká právě v oblasti modeláže nehtů, jsem zjistil toto. Nejkreativnější jsou ženy v oblasti krásy. V oblasti sebe sama.

Krása, to jsou vlasy, nehty, líčení, móda. To, co samy dokáží těm druhým vytvořit na hlavách, očích, rtech, nehtech, to jsem si nedokázal ani ve snu představit, dokud jsem se ženou nejel na World of Beauty & SPA. Od rána do pozdního odpoledne jsem se nenudil. Na každém stánku se tvořilo. "Tvořilo" znamená samozřejmě "nabízelo". Protože každičký detail je materiál, práce a tudíž i zboží, které ženy rády koupí. Koupí, ale pokud to někdo umí prodat. A věřte, tam se prodávalo. Tam se utrácelo. To nejsou jen nějaké trhy, to je MEKKA pro prodávající. To je pastva pro oči. Všude to hrálo barvami, výrobci reklam se předháněli v kreativitě. I my jsme kupovali a jeli domů s plným autem a dojmy a novými technologiemi.

A protože se díky internetu dozvíte jak co a čím udělat, v podstatě umíte. Čím víc umíte, tím více máte zákazníků. Jen nikdy nesmíte usnout na vavřínech. Na tom, co jste se někdy naučili, že jste někdy něco viděli a aplikujete to. Ne. Musíte jít s tím, co vyžaduje trh, co trhu vnutíte vy. Co si a to už je pokrok, řekne sám zákazník. Nesmíte říct - to neumím.

A vrátím se k té kreativitě. Zavřete oči a představte si, co lze na tak malou plochu, jako je nehet, udělat. Nemusíte ani vědět, že ta plocha lze zvětšit (ženy pak dále dosáhnou). Představili jste si to? Tak se teď podívejte na Facebook, na Google+, na Instagram, na Pinterest, kdekoliv a zadejte nails design nebo nails art nebo jen nails. Všechny představy jsou málo na to, co už někdo namaloval, vyškrábal, nalepil, nastříkal .... A v tu chvíli jsem to chtěl umět. Proč nejsem o třicet let mladší, já bych kreslil, vymýšlel, fantazíroval. Ach jo.

Vůbec se nedivím ženám, že to chtějí nosit. I když se s tím nedá pracovat :) Ale zase se s tím daleko lépe bude drbat náš pejsek. Tak asi půjdu a nechám si v Salonu Nefertiti takový nehty udělat. :) 

Pěkný den. 

Žádné komentáře:

Okomentovat